قدردانی امام جمعه کرمان از حضور مردم در انتخابات
کد خبر: 3880753
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

قدردانی امام جمعه کرمان از حضور مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی از شرکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان پیام قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات صادر کرد. در این پیام آمده است:

بار دیگر ملت عزیز ایران در اوج تنگناها و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان قسم‌خورده، به میدان آمدند و پس از حماسه‌هایی که در مراسم‌ تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن آفریده بودند، در عرصه انتخابات نیز وفاداری خود را به نظام اسلامی و خون پاک شهیدان اعلام کردند.

در نهایت خضوع و احترام از یکایک آحاد مردم استان کرمان بابت این نقش‌آفرینی فعال تقدیر و تشکر می‌نمایم و از همه کاندیداهایی که با حضور خود در انتخابات تنور انتخابات را گرم کردند تشکر کرده و برایشان آرزوی توفیق دارم.

لازم است در این فرصت چند نکته مهم را گوشزد نمایم؛ یک؛ رقابت‌ها و اقتضائات خاص آن را فراموش کرده، جشن ملی انتخابات را با وحدت و همدلی و برادری شیرین‌تر نمایید.

دو؛ تک تک آرای مردم را چه به منتخبان فعلی رأی داده باشند و چه نداده باشند، امانت الهی بدانید و در خدمت به این مردم نجیب، وظیفه‌شناس، شهیدپرور و به‌ویژه محرومان و مستضعفان شب و روز نشناسید.

سه؛ با خدای متعال و شهیدان عزیز عهد ببندید که با روحیه جهادی الگویی از نماینده تراز انقلابی را نشان دهید و نمایندگان استان کرمان را تبدیل به نگینی ارزشمند که تربیت‌یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند، نمایید تا شما هم‌استانی‌های سردار دل‌ها یاد و نام آن عزیز سفر کرده را در یادها زنده نمایید.

چهار؛ مجموعه افرادی که به‌عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات شدند ظرفیت قابل توجهی از توان کارشناسی هستند که می‌توانند با وحدت و همفکری و مشورت به منتخبان، ایشان را در ایفای وظایف نمایندگی یاری کنند. امیدوارم از این فرصت به‌صورت ویژه استفاده شود.

پنج؛ تلاش نمایید تا همواره بین مردم و گوش شنوای مشکلات و مسائل ایشان باشید و ارزش همنشینی با محرومان و مستضعفان و مردم شریف کوچه و خیابان را با هیچ چیز دیگری عوض ننمایید از خداوند متعال برای همه شرکت‌کنندگان و کاندیداها و منتخبان، آرزوی توفیق روزافزون دارم و از همه دست‌اندرکاران انتخابات از ستاد انتخابات استان و هیئت‌های اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی فعال در عرصه انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha