اعلام آمادگی ‌روان‌پزشكان فارس برای ارائه خدمات رایگان به مردم
کد خبر: 3885580
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

اعلام آمادگی ‌روان‌پزشكان فارس برای ارائه خدمات رایگان به مردم

سرپرست مدیریت سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از همکاری انجمن روان‌پزشکان برای ارائه خدمات روان‌پزشکی رایگان تا پایان فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، فریبا رضایی، سرپرست مدیریت سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش اضطراب و فشارهای روانی حاصل از آن در جامعه، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی روان‌شناختی و روان‌پزشکی، در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه صورت پذیرفته است.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده و بر اساس مصوبات کمیته سلامت روان دانشگاه علوم پزشكی شیراز، روان‌پزشکان حاضر در چهار مرکز شامل بیمارستان ابن سینا به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام حتی تعطیلات نوروز، درمانگاه امام رضا(ع) در روزهای کاری، کلینیک بیمارستان رسول اعظم(ص) روزهای چهارشنبه در نوبت صبح و کلینیک بیمارستان قطب‌الدین روزهای پنج‌شنبه نوبت صبح، آماده ارائه خدمات موردنیاز هم استانی‌ها در حوزه سلامت روان هستند.

سرپرست مدیریت سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز ادامه داد: با همکاری انجمن روان‌پزشکان نیز چهارده نفر از روان‌پزشکان سطح استان برای ارائه خدمات تخصصی رایگان، به افراد ارجاعی از روانشناسان مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه، در مطب‌های خود اعلام آمادگی کردند.

رضایی با بیان اینکه پیش‌بینی ارائه این خدمات تخصصی تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ صورت گرفته است، تأکید کرد: هم‌استانی‌ها برای استفاده از خدمات رایگان، تنها باید از طریق ارجاع روانشناسان مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت و با همراه داشتن فرم ارجاع به مطب‌های معرفی شده مراجعه کنند و در صورت مراجعه مستقیم تعرفه مصوب از فرد دریافت می‌شود.

وی بیان کرد: روان‌پزشكانی نظیر علی فیروزآبادی، علی‌رضا ملکیان، سیدسادات سپهرتاج، علی محمدی، عبدالله نجات‌بخش، مهدی عبدلی، رابرت فرنام، عباس رفیعی، وحید امدادی، فیروز بخش حبیبی و ایرج هاشم‌زاده از شیراز و زهرا مهدی‌پور از مرودشت، امیررضا خدامان از فسا و ساناز بوستانی از نی‌ریز، از جمله روان‌پزشکان داوطلب برای ارائه خدمات مشاوره رایگان به مردم هستند.

 

انتهای پیام
captcha