تعداد مبتلایان به كرونا در فارس به 326 نفر رسید / بهبود 58 نفر
کد خبر: 3886179
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

تعداد مبتلایان به كرونا در فارس به 326 نفر رسید / بهبود 58 نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز از شناسایی ۳۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۳۲۶ نفر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 27 اسفندماه در جمع خبرنگاران از شناسایی ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد و گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۳۲۶ نفر رسیده است.

وی با تصریح اینكه از موارد شناسایی شده ۵۸ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شد‌ه‌اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش نشده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز همچنین یادآور شد: تاکنون ۱۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده‌اند.

همتی از شهروندان خواست ضمن در خانه ماندن، در جهت ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز تأکید کرد: برای استفاده از این سامانه به همراه داشتن کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه الزامی است.

انتهای پیام
captcha