ساخت دستگاه اسپری خودکار و تب‌سنج نوری در دانشگاه تبریز
کد خبر: 3887678
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

ساخت دستگاه اسپری خودکار و تب‌سنج نوری در دانشگاه تبریز

دستگاه اسپری خودکار و تب‌سنج نوری دیواری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، از سوی محققان یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.

ساخت دستگاه اسپری خودکار و تب‌سنج نوری در دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دستگاه اسپری خودکار و تب‌سنج نوری دیواری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، از سوی محققان یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.

این دستگاه، بدون نیاز به تماس دست و توسط حسگرهای تعبیه شده در زیر دستگاه، ماده ضدعفونی کننده بر روی دست اسپری می‌‌کند و قیمت تمام شده آن یک دهم مشابه خارجی است.

دستگاه اسپری خودکار می‌تواند در ورودی مراکز درمانی، ادارات و بانک‌ها نصب شود و نقش موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ایفا کند.

استفاده بهینه از ماده ضدعفونی، سادگی نصب و استفاده، امکان تولید انبوه و تجاری‌سازی و هم‌چنین قیمت تمام شده پایین از جمله مزیت‌های دستگاه طراحی و ساخته شده است.

ساخت تب‌سنج نوری دیواری، دیگر محصول این شرکت است که جایگزین مناسبی برای تب‌سنج‌های دستی نوری بوده و با هزینه پایین پیاده‌سازی شده است.

همچنین، در این دستگاه با قرارگیری شخص در مقابل دستگاه دمای بدن شخص بر روی دستگاه ظاهر می‌شود.

انتهای پیام
captcha