حشد الشعبی: نیروهای آمریکایی مجبور به ترک پایگاه‌های خود در عراق شدند
کد خبر: 3891472
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

حشد الشعبی: نیروهای آمریکایی مجبور به ترک پایگاه‌های خود در عراق شدند

مدیر اطلاع‌رسانی سازمان «حشد الشعبی» عراق گفت که نیروهای آمریکایی پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو‌مهدی المهندس مجبور به ترک پایگاه‌های نظامی خود در عراق شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المیادین، «مهند العقبایی»، مدیر اطلاع‌رسانی سازمان «حشد الشعبی» عراق اعلام کرد که نیروهای آمریکایی پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس و شهادت ابومهدی المهندس، نایب رئیس سازمان حشد الشعبی مجبور به عقب‌نشینی شدند.

وی که با شبکه المیادین گفت‌وگو می‌کرد، افزود: آمریکا پس از ارتکاب جنایت ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، دچار خسارت بزرگی شده است.

مدیر اطلاع‌رسانی حشد الشعبی تصریح کرد: شهید ابومهدی المهندس در طول شش سال جنگ علیه گروه تروریستی داعش، شخصاً در همه محورها و عملیات‌های میدانی حضور داشت.

العقبایی تصریح کرد: شهید ابو‌مهدی المهندس، نایب رئیس سابق سازمان حشد الشعبی، مسیری را برای مقاومت ترسیم کرد که برای همه رزمندگان باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهیدان سلیمانی و المهندس نبردهای شجاعانه‌ای علیه داعش انجام دادند، اظهار کرد که ما به عنوان نیروهای حشد الشعبی از رفتار و روحیه این دو شهید الگو و الهام می‌گرفتیم.

انتهای پیام
captcha