تقدیر امام جمعه ایلام از مشارکت مردم در پویش همدلی
کد خبر: 3897187
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

تقدیر امام جمعه ایلام از مشارکت مردم در پویش همدلی

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به اجرای مرحله اول «پویش همدلی» در استان گفت:‌ از مشارکت تحسین برانگیز مردم ایلام که همواره در امور خیر پیش قدم هستند، تقدیر می‌کنم.

تقدیر امام جمعه ایلام از مشارکت مردم در پویش همدلی

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، روز گذشته، 18 اردیبهشت ماه در نشست مجمع عمومی پویش همدلی، اظهار کرد: این پویش با محوریت مساجد، محلات و پایگاه‌های مقاومت در راستای شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان در سطح استان ایلام در حال اجراست و خوشبختانه مردم استان ایلام استقبال بسیاری خوبی در راستای اهدای کمک‌های خود با این پویش داشته‌اند که بسیار قابل تحسین است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، بسیاری از کسب و کارها به دلیل حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس، تعطیل و در این میان نیز بسیاری از افراد کم درآمد و اقشار کارگر نیز دچار مشکلات شدید اقتصادی شدند که لازم بود در این زمینه وارد عمل شده و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی گوشه‌ای از مشکلات این هم استانی‌های عزیز مرتفع شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مرحله اول این پویش هفته گذشته با توزیع بسته‌های مواد غذایی در محل مصلی امام خمینی(ره) شهر ایلام در قالب رزمایش کمک مؤمنانه و پویش همدلی برگزار شد، گفت: از مشارکت بسیار تحسین برانگیز مردم استان ایلام که همواره در امور خیر پیش قدم هستند، تقدیر می‌کنم.

کریمی‌تبار با با تقدیر از همکاری و پای کار بودن اصحاب رسانه استان ایلام در راه‌اندازی و تداوم پویش امید و همدلی، گفت: جذب کمک‌های مردمی با همدلی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از کرونا می‌تواند زمینه‌ساز شکست این ویروس منحوس و عادی شدن وضعیت برای مشاغل مختلف و کسب درآمد برای اقشار آسیب‌پذیر باشد.

انتهای پیام
captcha