احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در بیرجند

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی(ع) در مساجد سطح شهر بیرجند با حضور مردم و با رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

۱۳۹۹/۰۲/۲۶   
captcha