اهدای بیش از هزار جلد فصل‌نامه فرهنگ ایلام به نهادهای دولتی
کد خبر: 3899798
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

اهدای بیش از هزار جلد فصل‌نامه فرهنگ ایلام به نهادهای دولتی

بیش از هزار جلد فصل‌نامه فرهنگ ایلام از سوی کتاب‌سرای اداره‌کل ارشاد استان به ادارات و نهادهای دولتی اهدا شد.

اهدای بیش از هزار جلد فصل‌نامه فرهنگ ایلام به ادارات و نهادهای دولتی

به گزارش ایکنا از ایلام، عمران خودآموز، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: بیش از هزار جلد از فصل‌نامه علمی فرهنگ ایلام از سوی کتابسرای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ادارات و نهادهای دولتی اهدا شد.

وی اضافه کرد: در راستای برخورداری جامعه هدف از محصولات علمی، ادبی و پژوهشی اداره‌کل و با هدف مطالعه آثار و مقالات تخصصی و علمی استاندارد، فصل‌نامه فرهنگ ایلام به‌عنوان مجله‌ای تخصصی و دارای عیارهای علمی به ادارات فرهنگی اهدا شد.

خودآموز اظهار کرد: فصل‌نامه علمی فرهنگ ایلام به‌عنوان اولین نشریه علمی استان از بهار سال ۱۳۷۹ تا‌کنون به‌صورت مستمر و مداوم منتشر می‌شود و در اختیار جامعه هدف، دانشگاهیان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالب و مباحث علمی قرار می‌گیرد.

وی افزود: این فصل‌نامه به استناد نامه‌ شماره‌ 163572 مورخ 1390/8/23 کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دریافت رتبه‌ علمی ـ ترویجی، مأموریت خود در حوزه‌ فرهنگ و هنر را با تأکید بر فرهنگ بومی تداوم بخشیده است و آمادگی دارد تا مقالات ارزشمند محققان و پژوهشگران را در حوزه فرهنگ استان ایلام به چاپ برساند.

مدیرکل ارشاد ایلام ادامه داد: آخرین شماره این مجله (۶۵ و ۶۴) در فصول پاییز و زمستان با آثاری از نویسندگان، استادان صاحب کرسی دانشگاه، دانشجویان و مؤلفان بومی در موضوعات مختلف منتشر و توزیع شده است.

خودآموز در پایان ضمن دعوت از پژوهشگران و محققان بومی جهت ارائه آثار به شورای تحریریه این فصل‌نامه؛ گفت: فصل‌نامه علمی «فرهنگ ایلام» یک میراث مکتوب و ارزشمند برای اهالی فرهنگ و تحقیق و پژوهش استان و محملی برای بازتاب و انعکاس مقالات و مطالب علمی است.

انتهای پیام
captcha