مدعیان اداره دنیا از مدیریت کرونا بازماندند
کد خبر: 3901142
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

مدعیان اداره دنیا از مدیریت کرونا بازماندند

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مردم و مسئولان در کنار یکدیگر نمایش قابل قبولی در مبارزه با بیماری کرونا ارائه دادند، گفت: مدعیان اداره دنیا از مدیریت کرونا بازماندند.

مدعیان اداره دنیا از مدیریت کرونا بازماندندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، ۴ خردادماه در خطبه‌های نماز عیدفطر اظهار کرد: در ماه رمضان جلوه‌های زیبایی از بندگی و تقوای الهی را مشاهده می‌کنیم و خداوند کام بندگان در این عید شیرین و الطاف خود را شامل حال انسان‌ها می‌کند.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای کسب ثواب، تمرین کارهای خیر و تقویت فضائل اخلاقی خواند و گفت: این کارها نباید با پایان ماه رمضان تعطیل شود و عبادات خود شامل صدقه، احسان، نماز شب، عبادت و... را ادامه دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آن‌هایی که ادعای اداره دنیا را داشتند و مدعی حقوق بشر بودند، در مدیریت انسانی و درمانی و هم در مدیریت اخلاقی شکست خوردند، تصریح کرد: ایران سرافزاز با توسل و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سیره نبوی و علوی از این امتحان توانستند با همبستگی و فداکاری سربلند بیرون بیایند.

وی فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی دانست و افزود: در عملیات بیت‌المقدس و درگیری‌ در نقاط مختلف کسی باور نداشت که ایران با نیرویی عظیم وارد عملیات جدید شود و ضربات سختی به دشمن وارد کند. از افتخارات استان زنجان حضور با پنج گردان و تقدیم ۱۵۰ شهید گلگون کفن در این عملیات است.

وی به تلاش جبهه مقاومت برای آزادسازی قدس شریف اشاره و بیان کرد: امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و انشاالله با همت جبهه مقاومت و با یاری خداوند سرزمین‌های اشغالی هم آزاد شده و خون شهیدان مقاومت و خون شهید والامقام سردار سلیمانی باعث خواهد شد که قدس عزیز نیز آزاد شود.

خاتمی عنوان کرد: جوانان نسل امروز همان سرودی را که برای شهید جهان آرا خواندند که «ممد نبودی که ببینی خرمشهر آزاد شد» را برای شهید سلیمانی و همرزمش ابومهندس خواهند خواند جایت خالی است که ببینی قدس شریف آزاد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم زنجان در مقابله با بیماری کرونا همکاری بسیار خوبی را داشتند و بعد از این نیز این همکاری را خواهند داشت تا ریشه بیماری به صورت کامل از جامعه ما کنده شود افزود: به دلیل رعایت بهداشت و همکاری خوب مردم زنجان تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در این استان نسبت به خیلی از استان‌ها کمتر بود و مردم در این ایام به یاری هم شتافتند و در کمک مومنانه نیز بسیار خوب عمل کردند.

انتهای پیام
captcha