درخشش کتابداران چهارمحال‌وبختیاری در پویش ملی «هر کتابدار یک کتابخوان»
کد خبر: 3901964
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
سرپرست فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد:

درخشش کتابداران چهارمحال‌وبختیاری در پویش ملی «هر کتابدار یک کتابخوان»

سرپرست فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری گفت:کتابداران استان با مشارکت حداکثری در پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» در بین استان‌های کشور خوش درخشیدند.

لیلا ابراهیمیان، سرپرست فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان با حضوری پر شور در پویش «هرکتابدار یک کتابخوان» توانستند رتبه دوم کشوری را در مجموع برگزيدگان ملی و استانی به خود اختصاص دهند.

وی افزود: از نظر میزان مشارکت نیز چهارمحال‌وبختیاری پس از استان‌های خوزستان و كهگيلويه و بويراحمد در جایگاه سوم کشور قرار دارد و این حضور و مشارکت کتابداران نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری همکاران نسبت به رسالت فرهنگی خود یعنی توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

ابراهیمیان بیان کرد: در مجموع از بین شرکت‌کنندگان کتابدار استان، 21 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که از بین ایشان زهره محمدی، کتابدار کتابخانه آیت الله نجفی دهکری به عنوان برگزیده ملی و 20 نفر دیگر، از همکاران برگزیدگان استانی هستند که جوایزی به رسم یادبود تقدیم آنان خواهد شد.

گفتنی است پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌ها و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب توسط کتابداران، از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سطح ملی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha