اندیشه‌های امام(ره) نظام بین‌الملل را متحول کرد
کد خبر: 3902620
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

اندیشه‌های امام(ره) نظام بین‌الملل را متحول کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امام خمینی(ره) با پشتوانه و پشتیبانی ملت ایران، انقلاب اسلامی را بنیان نهاد که تحول بزرگی را در سطح نظام بین‌المللی به ویژه مبارزه با استکبار جهانی ایجاد کرد.

عزت انقلاب اسلامی مرهون راه امام و خون شهداست

به گزارش ایکنا از ایلام، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، امروز، سه‌شنبه، 13 خرداد ماه، با حضور در مزار شهدای گمنام در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

علی اشرف علی‌محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با پشتوانه و پشتیبانی ملت ایران، انقلاب اسلامی را بنیان نهاد که تحول بزرگی را در سطح نظام بین المللی به ویژه مبارزه با استکبار جهانی ایجاد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه عزت و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی مرهون راه امام و خون شهداست، تصریح کرد: همه ما بتوانیم پاسدار خون شهدای عزیز انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس باشیم و باید از درگاه الهی برای نعمت انقلاب و این امنیت و آرامش قدردانی کنیم.

وی با اشاره به سی و یکمین سالگرد ارتحال امام(ره) ابراز کرد: با گذشت سی و یک سال از رحلت جانگداز امام راحل، امروز با وجود همه دشمنی‌های نظام استکباری شاهد تداوم و گسترش راه و سیره امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در سطح جهان هستیم.

حجت‌الاسلام علی‌محمدی با تأکید بر اینکه امید است در  شکر این همه نعمت، برکت و عزت که خون شهدا برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است سربلند باشیم، تصریح کرد: خداوند همه ما را جزو کسانی قرار دهد که راه شهدا و مسیر شهدا اهداف شهدا را گم نکنیم و در این مسیر گام برداریم.

وی یادآور شد: امام  راحل با انقلاب اسلامی، مسیر و راهی را برای جهانیان ترسیم کرد که در تاریخ بی‌نظیر است و امروز شاهد سست شدن پایه‌های نظام استکبار جهانی در اقصی نقاط مختلف جهان هستیم و شعاع این انقلاب امروز منطقه و جهان را فراگرفته است.

حجت‌الاسلام علی‌محمدی با تأکید بر ترویج و توسعه آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف و به ویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: تداوم راه و مسیر امام راحل، شهدای عزیز و پیروی از ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و موجبات شکست دشمنان را فراهم می‌کند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور محمد نوذری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام برگزار شد، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان با نثار گل و عطر افشانی مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha