رقابت ۱۰ فیلم کرونایی از کهگیلویه‌وبویراحمد در جشنواره هند
کد خبر: 3903861
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

رقابت ۱۰ فیلم کرونایی از کهگیلویه‌وبویراحمد در جشنواره هند

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد از راهیابی ۱۰ فیلم کرونایی از این استان به جشنواره حیدرآباد هند خبر داد.

رقابت ۱۰ فیلم کرونایی کهگیلویه‌وبویراحمد در جشنواره هند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان امروز، 20 خردادماه اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند، ۱۰ عنوان فیلم کوتاه با موضوع کرونا به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه کرونا در کشور هندوستان ارسال شد.

وی با اشاره به فیلم‌های ارسالی به این جشنواره، افزود: فیلم‌های کوتاه خواهش، اگر رعایت نکنیم، آخرین عید دیدنی، سیزده به در، چرت و پرت، پاکبان ضد ویروس نیست، از جنگ تا کرونا، دومینو، مدافع سلامت و بازی با مرگ فیلم‌های ارسالی به این جشنواره بودند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: این فیلم‌ها از تولیدات حوزه هنری استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان هستند که طی سه ماه اخیر با هدف فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن‌گرافیک تولید شده‌اند.

اسلامی بیان کرد: این مرکز در این مدت بیش از ۱۸ فیلم کوتاه در قالب داستانی، مستند، انیمیشن و موشن‌گرافی با موضوع کرونا و همچنین کمک مؤمنانه تولید کرده و در فضای مجازی اکران کرده است.

وی یادآور شد: دو فیلم کوتاه داستانی و دو انیمیشن دو بعدی و سه بعدی نیز هم‌اکنون در این مرکز در حال تولید است که به‌زودی در فضای مجازی پخش خواهند شد.

انتهای پیام
captcha