نماز جمعه این هفته چهارمحال‌وبختیاری در کدام مناطق اقامه می‌شود؟
کد خبر: 3904102
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

نماز جمعه این هفته چهارمحال‌وبختیاری در کدام مناطق اقامه می‌شود؟

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال‌وبختیاری گفت: نماز جمعه این هفته به جز 8 شهر، در تمام مناطق استان و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی احمدی، رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان، اظهار کرد: نماز جمعه این هفته در استان به جز 8 شهر اردل، بن، کوهرنگ، فارسان، جونقان، باباحیدر، فرخشهر و شهر کیان، در دیگر شهرها با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمازهای جمعه این هفته به امامت ائمه جمعه استان برگزار می‌شود، افزود: در شهرکرد، مرکز استان نیز نماز جمعه به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می‌شود.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی نمازگزاران و مسئولان برگزاری نماز جمعه، گفت: استفاده از ماسک و دستکش، همراه داشتن مهر و سجاده و چادر شخصی، استفاده از کیسه‌های یکبار مصرف شخصی برای نگهداری کفش و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی مورد توجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha