کرونا با همراهی مردم و توصیه‌های مقام معظم رهبری به خوبی مدیریت شد
کد خبر: 3904408
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

کرونا با همراهی مردم و توصیه‌های مقام معظم رهبری به خوبی مدیریت شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی از ضرورت‌هاست، گفت: خوشبختانه با همراهی مردم و توصیه‌های مقام معظم رهبری این بیماری در کشور ما به خوبی مدیریت شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، ۲۳ خردادماه در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر ضرورت توجه به حلال و حرام، اظهار کرد: نباید به غیر از خداوند از هیچ کس دیگری باک داشته باشیم و تنها باید برای خداوند بندگی کنیم و خاشع باشیم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی در ۲۳ خرداد سال ۱۳۵۹، تأکید کرد: متولیان امر، شورای انقلاب فرهنگی را جدی بگیرند ما در بسیاری از عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سبک زندگی، کار و سیاست خارجی نیازمند تحول و انقلاب هستیم.

امام جمعه شهرکرد با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان جهاد سازندگی، گفت: امروز جهاد کشاورزی که همان جهاد سازندگی سابق است نقش بی‌بدیلی در تولید مایحتاج زندگی مردم و رونق بخشیدن به اقتصاد و تولید دارد.

نکونام اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی رسالت سنگینی در کوتاه کردن دست بیگانگان و خودکفایی کشور دارد و برای موفقیت فعالان این عرصه آرزوی توفیق داریم.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به مکتب امام صادق(ع)، بیان کرد: بندگی، خدمت به بندگان خدا، کمک مؤمنانه، مواسات، حرکت در سایه ولایت از مهم‌ترین درس‌های مکتب این امام همام است و شاهد بودیم که مردم ما نیز در این شرایط کرونایی پیرو مکتب ایشان هستند.

وی با مقایسه وضعیت مبارزه با کرونا در جمهوری اسلامی و کشورهای مدعی قدرت در جهان، گفت: کرونا ویروس به همگان ثابت کرد که قدرت کشورهای استکباری پوشالی و ساختگی است.

حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی از ضرورت‌هاست، بیان کرد: خوشبختانه با همراهی مردم و توصیه‌های مقام معظم رهبری این بیماری در کشور ما به خوبی مدیریت شد، اما نباید اجازه بدهیم با شکل‌گیری تجمعات غیرضروری زمینه انتقال ویروس فراهم شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سیاست خارجی کشور، یادآور شد: دیگر کسی نمی‌تواند مدعی شود که آمریکا در جهان ابرقدرت است، اما عده‌ای در حیطه سیاست خارجی منفعلانه عمل می‌کنند و موضع‌گیری‌های آنان مقتدرانه نیست.

وی در پایان بیان کرد: شاهد بودیم که نیروهای ما دریاها را درنوردیدند و با کشوری در همسایگی آمریکا پیمان بستند و معامله کردند، اما آمریکا جز ابراز تأسف و تهدید توخالی نتوانست کاری کند.

انتهای پیام
captcha