رونق جشن‌های مردمی کرامت به همت کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی
کد خبر: 3906371
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

رونق جشن‌های مردمی کرامت به همت کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی از اجرای برنامه‌های متنوع در کانون‌های مساجد استان و رونق جشن‌های مردمی کرامت به همت فعالان کانون‌ها خبر داد.

رونق جشن‌های مردمی کرامت به همت کانون‌های مساجد خراسان شمالیشیرازیان، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه کرامت، گفت: جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و میلاد شمس طوس حضرت امام  رضا(ع) همزمان با ایام دهه کرامت در مساجد برگزار می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه از برگزاری مسابقه بزرگ حدیث کرامت در استان خبر داد و گفت: در این مسابقه که برای تمام خانواده‌های ایرانی طراحی شده  سه بخش عمومی شامل مسابقه داستان کوتاه، بخش کودک با عنوان بچه‌های بهشت و بخش کتاب کرامت که برای نسل نوجوان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای شرکت در این مسابقه لازم است کاربران به سایت keramat.amfm.ir مراجعه کنند.

شیرازیان همچنین از  پویش مردمی #فدای_دخترم و تکریم دختران  به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان همراه با جشن‌های مردمی دهه کرامت خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  در ادامه توضیح داد: پویش و جشنواره #فدای_دخترم برگزاری جشن‌های خانگی، مجازی و عمومی است و شامل انعکاس فیلم‌ها و عکس هایی که از این مراسم تزیین، کادو و کیک جشن  تکریم دختران تهیه و به وبه‌سایت keramat.amfm.ir   ارسال می‎شود.

شیرازیان استقبال از خدام رضوی و اجرای طرح زیر سایه خورشید توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های محوری و مهم ویژه دهه کرامت نام برد و افزود: تقدیر از جهادگران در اجرای اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، قدردانی از پرسنل درمان و مدافعان سلامت، دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از کارآفرینان جوان و پیشگامان تولید استان با حضور خادمین آستان مقدس مطهر امام هشتم (ع) از اهم برنامه‌های در نظر گرفته در این باره می‌توان نام برد.

وی افزود: خدام رضوی هشتم تا سیزدهم تیر ماه میهمان  شهرستان‌های استان خراسان شمالی هستند.

شیرازیان اجرای رزمایش مواسات و کمک به خانواده‌های نیازمند، محرومیت‌زدایی و تشکیل گروه‌های جهادی از اعضای کانون‌های مساجد و حضور در مناطق محروم و روستایی استان، برگزاری جشن تکلیف دختران، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای طرح تلاوت نور در مساجد را به اهم برنامه‌های دهه کرامت افزود.

انتهای پیام
captcha