برخورد با مفسدان اقتصادی تداوم پیدا کند
کد خبر: 3906926
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹

برخورد با مفسدان اقتصادی تداوم پیدا کند

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مقابله و مبارزه قوه قضائیه با جنبه‌های مختلف فساد و تداوم برخورد قاطع این قوه با مفسدین اقتصادی، عدالت اسلامی را در جامعه ترویج می‌کند و اعتماد مردم را ارتقا می‌بخشد، گفت: برخورد مقتدرانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی تداوم پیدا کند.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس عصر پنج‌شنبه، 5 تیرماه در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان که به‌مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، گفت: این شهید والامقام یک شخصیت برتر علمی و الگوی مبارزه و مجاهدت انقلابی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: سیرۀ رفتاری شهید بهشتی می‌تواند به‌عنوان شاخصۀ زندگی به سبکِ انقلابی و اسلامی به جامعه و به‌خصوص قضات قوه قضائیه معرفی شود.

غیاثی با تجلیل از اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: این قوه برخورد قاطعی با افراد و باندهای فساد اقتصادی داشته که اخبار برگزاری برخی از این دادگاه‌ها نیز از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم رسیده است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: مقابله و مبارزه قوه قضائیه با جنبه‌های مختلف فساد و تداوم برخورد قاطع این قوه با مفسدین اقتصادی، عدالت اسلامی را در جامعه ترویج کرده و اعتماد مردم به نظام اسلامی را بیش از پیش ارتقا می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه برخورد مقتدرانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی تداوم پیدا کند، گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی بین دو نهاد سپاه و قوه قضائیه در فارس برقرار است و سپاه فجر آماده همکاری کامل در زمینه‌های اطلاعاتی و امنیتی با دادگستری استان است.

غیاثی با بیان اینکه امنیت خط قرمز سپاه و قوه قضائیه است، گفت: تحرکات افراد و جریانات ضد انقلاب به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و دو نهاد انقلابی سپاه و قوه قضائیه براساس وظایف و تکالیف قانونی با هر شخص و جریانی که قصد برهم زدن امنیت جامعه و شهروندان را داشته باشد برخورد قاطعی خواهند داشت.

فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه دهه کرامت یکی از برهه‌های زمانی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان فارس است، گفت: سپاه و اقشار تخصصی بسیج فارس بر اساس ظرفیت‌های موجود از آثار هنری حوزه انقلاب اسلامی و طرح‌های فاخر هنرمندان و فرهیختگان فرهنگیِ متعهد و انقلابی استان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha