5 مربی قرآن به زندان‌های البرز اعزام می‌شوند
کد خبر: 3907867
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

5 مربی قرآن به زندان‌های البرز اعزام می‌شوند

مسئول دارالقرآن بسیج البرز از اعزام 4 مربی قرآنی آقا و یک مربی قرآنی خانم به زندان‌های استان خبر داد.

5 مربی قرآن به زندان های البرز اعزام می‌شوند

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن بسیج البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح جهادی قرآن و اعزام 5 مربی قرآن به زندان‌های استان خبرداد و گفت: این طرح به همت دارالقرآن سپاه البرز از 15 تیرماه آغاز می شود و تا پایان تابستان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در این طرح چهار مربی آقا و یک مربی خانم به زندان‌های البرز اعزام می‌شوند، گفت: آموزش روخوانی، روانخوانی، قرائت و حفظ قرآن‌کریم در دستور کار این مربیان قرار دارد.
این مسئول تصریح کرد: همچنین این مربیان قرآنی در قالب برگزاری کلاس‌های تفسیر و مفاهیم قرآن در مسیر آشنایی هرچه بیشتر مددجویان با کلام الهی گام برمی‌دارند.
گلدوست در ادامه بر ضرورت ترویج قرآن در زندان‌ها تاکید کرد و گفت: نگاه همه ما به زندانیان باید از دیدگاه اصلاحی و تربیتی باشد چرا که زندانیان از قشری هستند که فقر معنوی دارند و اگر محیط زندان معنوی و قرآنی باشد قطعأ تاثیر گذار خواهد بود.
مسئول دارالقرآن بسیج البرز در پایان یکی از از بهترين راهكارها در كمك به بازگشت سعادتمندانه مددجويان به جامعه را استفاده از كلام الهی در برنامه‌های اصلاحی و تربيتی زندان‌ها دانست و گفت: انس با مفاهیم ژرف قرآنی، سیر اصلاح، تربیت و بازپذیری اجتماعی را برای زندانیان هموارتر می‌کند و مسیرزندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد، ضمن اینکه اجتماع نیز از عواقب وعوارض ناشی از تکرار جرم در امان خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha