اعلام آمار مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3908549
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

اعلام آمار مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

دبیر سفیران جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ثبت‌نام تاکنون نزدیک به ۱۹۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از مفدا شهرکرد، مریم بهارلویی، دبیر سفیران جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از مشارکت ۱۸۹ نفره در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد و گفت: تاکنون ۶ نفر از اساتید، ۸۵ نفر از کارکنان و ۹۸ نفر از دانشجویان دانشگاه در بخش‌های مختلف این جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به این که تاکنون ۸۸ نفر از دانشجویان در بخش‌های معارفی بیست و پنجمین جشنواره هدهد نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: پس از برگزاری آزمون و رقابت در مرحله دانشگاهی، نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این جشنواره راه می‌یابند.

دبیر سفیران جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: جوایز نقدی ۴۸۰، ۴۴۰ و ۴۰۰ هزارتومانی برای رتبه‌های اول تا سوم این رشته‌ها در نظر گرفته شده است.

بهارلویی زمان برگزاری آزمون‌های بخش معارفی را مهر ۹۹ اعلام کرد و اظهار داشت: برای نام‌نویسی علاقه‌مندان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا ۱۵ شهریور ۹۹ فرصت باقی است.

اساتید، کارکنان و دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به شناسه @j_admin25 در فضای مجازی نسبت به نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیش‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha