تمامی تفرجگاه‌های بقاع متبرکه چهارمحال‌وبختیاری تعطیل است
کد خبر: 3908569
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

تمامی تفرجگاه‌های بقاع متبرکه چهارمحال‌وبختیاری تعطیل است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان، تمامی تفرجگاه‌های بقاع متبرکه تعطیل هستند و امکان ارائه خدمات به زائران و مردم ندارند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری امروز 14 تیرماه در نشستی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان از ابتدای شیوع این ویروس درحال خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده و جزء اولین اداراتی است که بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بستن درب آستان مقدس امامزادگان مبادرت ورزید.

وی ادامه داد: زائران با رعایت تمام مسائل بهداشتی به صحن امامزادگان وارد شده و در شرایط فعلی شیوه خدمت‌رسانی به زائران صرفاَ محدود به انجام زیارت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد و از برپایی نماز جماعت و برنامه‌های مذهبی در این اماکن جلوگیری به عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام امیری تصریح کرد: آستان مقدس تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان به دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند مجهز شده‌اند تا زائران در موقع ورود و خروج نسبت به ضدعفونی دست‌‌ها اقدام نمایند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری بقاع متبرکه تعطیل می‌باشند و هیچگونه خدمت رسانی به مردم و زائرین انجام نمی گیرد و در صورت عدم رعایت این مهم، تذکر داده خواهد شد.

مدیرکل اوقاف استان از مردم درخواست کرد با حضور در منزل، یاری‌رسان خدمتگزاران و مدافعان عرصه سلامت باشند و مسیر رسیدن جامعه به شرایط عادی را هموار کنند.

انتهای پیام
captcha