هیچ مشکلی برای تامین اعتبار پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت وجود ندارد
کد خبر: 3909158
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

هیچ مشکلی برای تامین اعتبار پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت وجود ندارد

استاندار چهارمحال‌وبختیاری پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت را از پروژه‌های اولویت‌دار استان عنوان کرد و گفت: این پروژه باید تا پایان فعالیت دولت به بهره‌برداری برسد که پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار به این پروژه صورت گرفت، هیچ مشکلی برای تامین اعتبار این پروژه وجود ندارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، شامگاه گذشته ۱۶ تیرماه در دیدار با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن پیگیری برای تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام استان که اتمام آن‌ها بخش زیادی از مشکلات استان را از نظر زیرساختی، اشتغال و مسکن حل می‌کند در هفته جاری جمع‌بندی و در سفر آتی رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت را از پروژه‌های اولویت‌دار استان عنوان کرد و گفت: این پروژه باید تا پایان فعالیت دولت به بهره‌برداری برسد که پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار به این پروژه صورت گرفت، هیچ مشکلی برای تامین اعتبار این پروژه وجود ندارد و ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ بن - بروجن برای تکمیل نیازمند اعتبار است، عنوان کرد: با همراهی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال‌وبختیاری، روند تخصیص اعتبار برای تسریع در روند اجرایی این پروژه حیاتی برای تامین آب شرب نیمی از جمعیت استان صورت گرفت، تسریع در اجرای این پروژه از مطالبات اصلی مردم و مسئولان است و ما مصمم هستیم عملیات اجرایی این پروژه با تزریق اعتبار مجدد هر چه سریعتر به اتمام برسد.

عباسی در خصوص محور شهرکرد- بروجن به لردگان، توضیح داد: عملیات اجرایی این محور مواصلاتی پس از تملک اراضی در یک قطعه عملیاتی از سر گرفته شده است، آزادراه لردگان به ایذه پس از تامین اعتبار در ادامه این مسیر اجرایی و عملیاتی می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بهسازی جاده‌های ارتباطی روستایی و تامین آب شرب روستاها را از دیگر اولویت‌های استان عنوان کرد و افزود: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه این پروژه‌ها به عنوان پروژهای اولویت‌دار مطرح و اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها تامین می‌شود.

وی در پایان در خصوص اضافه شدن ۲ هزار واحد دیگر به سهمیه ۲۴۴۰ واحدی مسکن محرومان استان، یادآور شد: روند اجرایی این طرح در حال بررسی است و امید است در سفر محمدباقر نوبخت به استان به تصویب برسد.

لازم به ذکر است مجمع نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری نیز در این دیدار برای پیگیری روند تخصیص اعتبار به پروژه‌های اولویت‌دار حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha