زنجیرهای نفت را از پای اقتصاد کشور باز کنیم
کد خبر: 3909692
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

زنجیرهای نفت را از پای اقتصاد کشور باز کنیم

امام جمعه کرمان با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه علیه ما هر روز دایره آن تنگ‌تر می‌شود، گفت: باید زنجیرهای نفت را از پای اقتصاد کشور باز کنیم و اقتصاد پویا، تاب‌آور و قوی را به تصویر بکشیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه بهشتیان حق‌شناس و شکرگزار هستند و در مقابل سختی‌ها و مشکلات دنیا شاکرند، گفت: اهل جهنم حق‌نشناس، جسور، طغیان‌گر و خودخواه و متکبر هستند.

وی با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد مشهد در زمان طاغوت و قتل‌عام مردم بی‌دفاعی که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به‌ خصوص عفاف و حجاب به صحنه آمده بودند، افزود: به برکت خون‌هایی که در دفاع از حجاب و عفاف ریخته شده است این روز به نام حجاب و عفاف نامگذاری شده است. امیدواریم با روحیه انقلابی و اسلامی بتوانیم هم ظواهر دینی را حفظ کنیم و هم روحیه خود را متناسب با ارکان اسلامی تقویت کنیم، چرا که دشمن هر دو جبهه را مورد هجمه قرار می‌هد هم با ظواهر اسلامی مشکل دارد و علیه آن قیام می‌کند هم بالاتر از آن با روحیه دینی و اسلامی مخالف است.

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: آنچه به وسیله دشمن در تاریخ شاهد هستیم به‌ خصوص در مسجد گوهرشاد مشهد بخشی از دشمنی‌ها علیه ظواهر دینی است که با به وسیله حکومت علیه مردمی اعمال شد که مظلومانه از اسلام و احکام اسلامی دفاع می‌کردند. عمق فاجعه را بدانید که چرا حکومت طاغوت علیه حجاب و دیانت موضع می‌گرفت و چرا اسلام‌زدایی را در دستور کار خود داشت، امروز هم دشمن در شکل دیگری و با ابزار دیگری وارد عرصه شده تا حجاب و عفاف را مورد هجمه قرار بدهد و باید در این زمینه آگاه باشیم.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور باید در عرصه‌های مختلف مراقبت و مواظبت کرد، به ظرفیت‌های کشور باید توجه کامل داشته باشیم از یک طرف باید توصیه‌های مسئولان را بپذیریم تا این ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم و از طرفی دیگر باید مواسات و همدلی مؤمنانه را در کمک به آسیب‌دیدگان همچنان ادامه دهیم.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: امروز مجلسی تازه نفس و انقلابی و با برنامه در کنار دستگاه قضایی که اراده جدی در رفع مشکلات به‌خصوص مبارزه با فساد دارد در کنار تجربه چندین ساله دولت قرار گرفته است، پس باید همه این ظرفیت‌ها را به کار گرفت و از سختی‌ها عبور کرد. امروز باور کنیم که نگاه به بیرون از آن هیچ خیر و برکتی برای کشور به وجود نخواهد آمد، باید با تمام وجود روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه علیه ما هر روز دایره آن تنگ‌تر می‌شود، گفت: باید زنجیرهای نفت را از پای اقتصاد کشور باز کنیم و اقتصاد پویا و تاب‌آور و قوی را به تصویر بکشیم، به معیشت مردم و مهار افسارگسیخته قیمت‌ها توجه کنیم و به نیروهای جوان، انقلابی، متخصص و با روحیه و رویه شهید سلیمانی میدان بدهیم.

علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی به طور جدی در همه رده‌ها آرایش جدی بگیریم تا دشمن را شکست دهیم، تصریح کرد: به فرامین و منویات و دستورات مقام معظم رهبری در همه بخش‌های کشور جامه عمل بپوشیم و برای آخرین بار شعار محکوم سازش را از ذهن پاک کنیم و با وحدت و همدلی حول ولایت در مقابل دشمن محکم بایستیم و از دستاوردهای این نظام و انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام
captcha