رشد 75 درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3910058
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

رشد 75 درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: طی ۳ ماهه سال جاری مردم نیکوکار و سخاوتمند استان ۲۴ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر این نهاد کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.

رشد 75 درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی امروز 22 تیر در جمع رسانه‌های گروهی ضمن تقدیر و تشکر از مردم نیکوکار استان در کمک به نیازمندان گفت: از این میزان کمک جمع آوری شده ۹ میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان نقدی و ۱۴ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان غیر نقدی در جهت کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا شده است.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده مردم متدین و نیکوکار استان براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، موردی و غیره مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های صدقات، ایتام و محسنین، زکات مال و مستحبی، اطعام محرومین و غیره بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از جمع آوری بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان صدقه طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: آمار مشترکین صدقات در این مدت ۸۰ هزار و ۶۲۹ مشترک بودند که از این تعداد ۷۷ هزار و ۳۱۹ مشترک صندوق کوچک، یک هزار و ۳۹۴ صندوق بزرگ معابر و یک هزار و ۹۱۶ صندوق بزرگ  اماکن در استان فعال است.

وی یادآور شد: پرداخت کمک با استفاده از گوشی تلفن همراه و با  شماره‌گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره  ۸۸۷۷ ، شماره گیری تلفن گویای ۹۶۸۸۷۷، واریز به شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند و مراجعه به سایت امداد به نشانیwww.emdad.ir  از روش‌های جدید و نوین این نهاد در راستای کمک به نیازمندان استان در سریعترین زمان ممکن عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha