استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای رفع معضل بیکاری
کد خبر: 3912211
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای رفع معضل بیکاری

فرماندار ارومیه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی ظرفیت مناسبی جهت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی متناسب با نیاز جوانان دارد، گفت: از ظرفیت‌های این مجموعه در حوزه‌های مختلف از جمله رفع معضل بیکاری جوانان استفاده شود.  

مديران دولتی بايد با نگاه ویژه از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، علیرضا ملامحمدی‌زاده، فرماندار ارومیه با تبریک سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه مجموعه مذكور ظرفیت مناسبی جهت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی متناسب با نیاز جوانان دارد، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های این مجموعه در حوزه‌های مختلف از جمله رفع معضل بیکاری جوانان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اين نهاد یکی از نهادهای شاخص کشور با رویکردی آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی است، گفت: مديران دولتی بايد به گسترش فعالیت‌ها و پیشبرد اهداف و استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، نگاه ويژه داشته باشند.

ملامحمدی‌زاده ادامه داد: جهاد دانشگاهی از دل انقلاب اسلامی برخاسته و در سايه کارهای پژوهشی و تحقیقاتی قابل توجهی که تاکنون داشته، توانسته است در پیشرفت و شکوفایی کشور نقشی چشمگير داشته باشد و می‌تواند با افزایش کمی و کیفی فعالیت‌ها و ارائه ایده‌ها و برنامه‌های مدون، در مسير رصد و شناسایی نیازهای جامعه گام بردارد.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در مجموعه جهاد دانشگاهی کشور و به تبع آن استان آذربايجان غربی صورت گرفته است كه قابل تقدير است، بیان کرد: همواره كوشيده‌ام كه دستگاه‌های دولتی برای تأمین زیرساخت‌های توسعه از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی، حمایت ویژه‌ای داشته باشند و خدا را شكر اين نهاد در عرصه‌های مختلف پژوهشی دستاوردهای بسیار خوبی داشته و سياست دولت حمايت از فعالیت‌های پژوهشی است.

وی ضمن آرزوی توفيق روزافزون برای مديريت و كاركنان جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: باید با بهره‌برداری از توان تحقیقاتی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در مسير توسعه علمی و آبادانی آذربایجان غربی و اروميه گام برداشته شود.

انتهای پیام
captcha