جهاددانشگاهی حلقه واسط بین مراکز علمی و فناوری است
کد خبر: 3912838
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

جهاددانشگاهی حلقه واسط بین مراکز علمی و فناوری است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان تأکید کرد: جهاددانشگاهی حلقه واسط بین مراکز علمی و بستر جامعه و کسانی است که به فناوری نیاز دارند.

جهاددانشگاهی حلقه واسط بین مراکز علمی و فناوری استمهرداد نادری‌فر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به صورت خودجوش وارد عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور شده و هر جا احساس کرده نیاز به نقش آفرینی است، به رسالت خود عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه امروز جهاددانشگاهی تنه به تنه دانشگاه‌های بزرگ کشور می‌زند، تصریح کرد: امروز شاهدیم این نهادی که شکل گفته است مستحکم‌تر شده و تنه به تنه دانشگاه‌های بزرگ کشور در عرصه تولید علم و دانش و نیازهای جامعه می‌زند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی حلقه واسط بین مراکز علمی و بستر جامعه و کسانی است که به فناوری نیاز دارند، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی نیروهای بسیار نخبه‌ای را در خود جمع کرده است که با انگیزه بسیار بالا در فعالیت‌هایی که مسئولان و جامعه نیاز دارند، ورود پیدا کرده و به خوبی توانستند نقش خود را ایفا کنند.
نادری‌فر با بیان اینکه این نهاد انقلابی از تمام ظرفیت‌های جامعه استفاده می‌کند، مطرح کرد: این مجموعه در استان همدان هم در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه و آسیب‌های اجتماعی به خوبی ورود کرده و با تفاهم نامه‌هایی که با استانداری و سایر دستگاه‌ها منعقد کرده، موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.
وی درباره اولویت‌های واگذاری مأموریت‌های جدید به جهاددانشگاهی در استان همدان، یادآور شد: آنچه امروز در حوزه اجتماعی انتظار داریم و برای ما اولویت است، کلینیک‌های خانواده بوده که انواع مشاوره و خدمات برای خانواده‌هاست که انتظار داریم جهاددانشگاهی رسالت خود را در این راستا انجام دهد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای بین دفتر امور اجتماعی و جهاددانشگاهی طی سال‌های گذشته وجود داشته و هر جا که مدیریت استان در حوزه امور اجتماعی احساس نیاز کرده، جهاددانشگاهی همواره پای کار بوده است.

انتهای پیام
captcha