۵ تن گوشت بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود
کد خبر: 3913350
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

۵ تن گوشت بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در اولین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید قربان پنج تن گوشت سفید بین دانش‌آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه استان توزیع شد.

۵ تن گوشت بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خراسان‌جنوبی توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سکینه طیبی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی امروز 8 مرداد در مراسم توزیع این هدایا اظهار کرد: 1600 دانش‌آموز با نیاز ویژه استان در دوره‌های مختلف تحصیلی و خانواده‌های آنان از مزایای این هدایا برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: در اولین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه دهه ولایت و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، پنج تن گوشت سفید به ارزش 75 میلیون تومان بین دانش‌آموزان 27 مدرسه استثنایی و 40 کلاس خاص استان توزیع شد.

طیبی از تداوم این کمک‌ها در دهه امامت و ولایت خبر داد و خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در مراحل مختلف به یاری خانواده‌ها به ویژه خانواده دانش‌آموزان آسیب دیده از کرونا شتافته‌اند و این مهم در دهه امامت و ولایت شوری دوباره به خود می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha