ثبت نام طرح تابستانه کتاب در خراسان‌شمالی آغاز شد
کد خبر: 3913921
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

ثبت نام طرح تابستانه کتاب در خراسان‌شمالی آغاز شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: از ۸ مرداد ماه زمان ثبت‌نام در طرح تابستانه کتاب استان آغاز و تا ۱۰ روز ادامه دارد.

ثبت نام طرح تابستانه کتاب در خراسان‌شمالی آغاز شدرضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: در این طرح کتاب‌های عمومی و کتاب‌های کودک و نوجوان با 25 درصد تخفیف برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده، که علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از 18 تا 30 مرداد‌ماه سال جاری از کتابفروشی‌هاخریداری کنند.

وی سقف خرید برای هر فرد یک میلیون ریال دانست، افزود: طرح تابستانه خرید کتاب در راستای تحقق بخشی از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان کتاب‌های مورد نیاز علاقه‌مندان در سراسر کشور اجرایی شده است.

رضایی اظهار کرد: طرح کتاب فروشی به وسعت ایران و طرح تابستانه کتاب از جمله طرح‌هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور از سال ١٣٩٤ به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان نیز قرار گرفته است و شهروندان علاقه‌‌مند به بهره‌مندی از تخفیف خرید کتاب این طرح می‌توانند تا 30 مردادماه به کتاب‌فروشی‌ها مراجعه کنند.

گفتنی است کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در تابستانه کتاب ٩٩ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود به سایت اینترنتی tarh.ketab.ir شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

 

انتهای پیام
captcha