میزبانی کانون‌های فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری از پویش «خادمان علوی»
کد خبر: 3913953
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

میزبانی کانون‌های فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری از پویش «خادمان علوی»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری از راه‌اندازی پویش «خادمان علوی» ویژه کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این پویش به‌مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان از راه‌اندازی پویش «خادمان علوی» ویژه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف گسترش معارف عید غدیر خم و ذکر فضائل حضرت علی(ع) در سطح کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در پویش خادمان علوی، اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با هر اقدام نیکویی در قالب مواسات و همدلی، توزیع بسته‌های معیشتی، دستگیری از نیازمندان، تولید محتوا در مدح و منقبت مولا امیرالمؤمنین علی(ع) می‌توانند تبلیغ‌کننده معارف غدیر باشند.

وی ابراز کرد: در دهه امامت و ولایت و در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان به‌ویژه در ایام بیماری کرونا با مشارکت و مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیران مساجد و کانون‌های فرهنگی ـ هنری ۵۰ ذبح قربانی صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان توضیح داد: در طرح ذبح قربانی به‌طور متوسط هزینه هر قربانی 20 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که مجموع اعتبار این طرح یک میلیارد ریال است.

مظاهری با بیان اینکه مسابقه پیامکی نماز و عبادت امام علی (ع) با مشارکت ستاد اقامه نماز و اداره‌کل کتابخانه‌های استان در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان باید پاسخ سؤالات صحیح را در قالب یک عدد 11 رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۳۳۳۰۷۷۰ ستاد اقامه نماز استان ارسال کنند.

وی گفت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم، طرح مسجد علوی در قالب عکس‌نوشته در فضای مجازی، اجرای سرودهای خیابانی در مدح امیرالمؤمنین علی(ع) و انتشار خطبه‌خوانی غدیر به‌صورت کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در دهه امامت و ولایت است.

انتهای پیام
captcha