گرامیداشت سالگرد رحلت مؤسس حوزه علمیه دهدشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3914293
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

گرامیداشت سالگرد رحلت مؤسس حوزه علمیه دهدشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

همزمان با اولین سالگرد رحلت مؤسس حوزه علمیه دهدشت، برنامه‌های مناسبی برای بزرگداشت وی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود.

برگزاری برنامه‌های بزرگداشت یکمین سالگرد حجت‌الاسلام تقوی در دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت روز گذشته، 12 مردادماه در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه که با موضوع تکریم مفاخر و ویژه‌برنامه بزرگداشت یکمین سالگرد ارتحال آمیر احمد تقوی‌مقدم برگزار شد، به شخصیت والای این عالم ربانی اشاره کرد و گفت: مرحوم آمیر احمد تقوی یکی از مفاخر علمی و مذهبی استان بود و خدمات بسیار ارزنده‌ای از جمله تأسیس حوزه علمیه شهر دهدشت و خدمات دیگر در استان و جنوب کشور داشت.

وی با بیان اینکه باید اقداماتی در شأن مفاخر و بزرگان و علمای استان انجام گیرد، افزود: در زمینه‌های مختلف از جمله آثار مکتوب باید اقدامات خوب و مهمی انجام شود تا آیندگان ما از این بزرگان الگو بگیرند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان برای بزرگداشت یکمین سالگرد آن عالم ربانی در کهگیلویه، بیان کرد: نامگذاری یکی از کتابخانه‌های عمومی شهر دهدشت به نام آمیراحمد تقوی، نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی شهر، جمع‌آوری جملات قصار و حکیمانه وی، نصب تمثال آمیر احمد در ورودی شهر دهدشت و تجدید بیعت اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان به همراه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، ائمه جمعه و خانواده آن مرحوم در شب سالگرد رحلت بر مزار ایشان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به‌مناسبت یکمین سالگرد رحلت مرحوم آمیر احمد تقوی مقدم در کهگیلویه برگزار می‌شود.

همچنین، علیرضا اتابک، فرماندار کهگیلویه نیز نشست فرهنگ عمومی را یکی از نشست‌های مهم و ضروری در مورد مسائل فرهنگی دانست و گفت: سیاست‌گذاری‌های خوبی در مورد فرهنگ عمومی در این نشست انجام می‌شود، این جلسه یک نشست راهبردی است و بسیاری از مسائل کلی و مهم بررسی می‌شود.

وی با اشاره به یکمین سالگرد ارتحال عالم ربانی آمیر احمد تقوی‌مقدم، افزود: مرحوم آمیراحمد یکی از بزرگان دینی و علمی و فرهنگی استان بود که خدمات بسیار ارزمندی به‌منظور رشد علمی و صلح و سازش، رونق فرهنگ دینی و در زمینه‌ها‌ی مختلف به شهرستان دادند. برای بزرگداشت سالگرد ارتحال این عالم بزرگ تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا برنامه‌ای در خور شأن و متناسب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اجرا شود.

انتهای پیام
captcha