جهاددانشگاهی؛ پیشرو در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان
کد خبر: 3914302
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

جهاددانشگاهی؛ پیشرو در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در چهلمین سالگرد تولد خود در اوج شکوفایی و ثمربخشی است، این نهاد را پیشران توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق دانست.

«جهاددانشگاهی»؛ پیشران توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و خلاقاحمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آستانه 16 مردادماه، چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی شجره طیبه انقلاب اسلامی و در چهلمین سالگرد تولد خود در اوج شکوفایی و ثمربخشی است.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و دانش‌بنیان و پیشگام در عرصه علم و فناوری، پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی و خدماتی کشور است که علاوه بر نقش‌آفرینی در حوزه فرهنگ با ارائه خدمات علمی فنی و طرح‌های کاربردی از طریق پیوند با مراکز علمی و تحقیقاتی می‌تواند موتور محرک و پیشران در جهش تولید باشد.

ترحمی افزود: مشارکت در ایجاد زمینه‌های مناسب برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و تولید محتوا و کمی و کیفی‌سازی تولید داخلی از جمله مولفه‌های اثربخش در عملکرد این نهاد انقلابی در حوزه جهش تولید و تحقق شعار سال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جهاددانشگاهی با برخورداری از منابع انسانی متعهد و کارآمد و مومن و انقلابی سرشار از نوآوری و خلاقیت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، خلاق و پرتلاش، خودباور و مسئولیت‌پذیر و دارای روحیه کار جمعی است که پیشران توسعه اقتصاد دانش بنیان و خلاق است.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی پیشگام در تحقیق، توسعه و تولید فناوری‌های نوین است که از مولفه‌های اقتصادمقاومتی و الزامات دستیابی به برنامه‌های جهش تولید است.

انتهای پیام
captcha