غدیر نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است
کد خبر: 3914595
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

غدیر نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان گفت: با تمام تبلیغاتی که دشمن داشته و شبه‌افکنی‌های زیاد علیه مسئله غدیر اما غدیر نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان امروز سه‌شنبه، 14 مردادماه در نشست فرماندهان و مدیران‌ بسیج دانشجویی استان کرمان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم گفت: عید غدیر خم عید بزرگ جهان اسلام بوده و عیدالله اکبر است.

وی با بیان اینکه غدیر حاکمیت امامت و ولایت بعد از رسالت است، افزود: با تمام تبلیغاتی که دشمن داشته و شبه‌افکنی‌های زیاد علیه مسئله غدیر اما غدیر نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با اشاره به اینکه اگر بزرگان اسلام از همان روز عید غدیر حول محور اکسیر ناب امامت گرد آمده بودند وضعیت جهان اسلام این‌گونه نبود، بیان کرد: آن‌هایی که دین و سیاست را جدا می‌دانند تبیین مسئله غدیر به آن‌ها ثابت می‌کند که نمی‌توان بین دین و سیاست جدایی گذاشت.

وی با بیان اینکه با غدیر یک انقلاب تمام عیار کامل از رسالت انبیا در ایران ایجاد شد و امروز برکات آن عالم‌گیر شده است، گفت: مردم ایران با این انقلاب بیعتی ناگسستنی داشتند و بعد از 41 سال هنوز به آن پایبند هستند.

عربپور با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) با تأسی از مسئله امامت و ولایت و واقعه غدیر انقلاب اسلامی ایران را به وجود آورد و حاکمیت اسلام ناب را بر کشور حاکم کرد، اظهار کرد: دین اسلام در غدیر خم کامل و نعمت الهی بر مسلمانان ساری و جاری شد. نعمت حکومت الهی از تمام نعمت‌ها بالاتر است، غدیر باید برای جامعه تبیین شود؛ چرا که حکومتی دیکتاتوری و خلافت نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ غدیر حجم وسیعی از سیاره زمین را فراگرفته است و سردار دل‌ها این فرهنگ را تبیین کرد، گفت: استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند باور غدیری می‌خواهد که امام خمینی(ره) داشت.

عربپور با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی این باور را داشت و جلوی استکبار جهانی و هم‌پیمانانش در منطقه ایستاد، تأکید کرد: اگر مدیران ما حتی در برجام روحیه غدیری داشتند دشمن سوءاستفاده نمی‌کرد.

انتهای پیام
captcha