کرمان برای پذیرایی از زائران مزار سردار سلیمانی آماده می‌شود
کد خبر: 3914628
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

کرمان برای پذیرایی از زائران مزار سردار سلیمانی آماده می‌شود

جانشین سپاه کرمان گفت: راهیان بهشت مقاومت در کشور راه‌اندازی شده و این استان برای استقبال و پذیرایی از زائران مزار سردار سلیمانی آماده می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ محمدعلی نظری، جانشین سپاه استان امروز سه‌شنبه، ۱۴ مردادماه در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب در عید قربان بر ادامه رزمایش مؤمنانه در سطح کشور با محوریت مردم تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در استان کرمان از روز اول دهه امامت و ولایت آغاز شده است، افزود: از روز پنجشنبه این رزمایش در تمام شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

جانشین سپاه ثارالله استان با بیان اینکه دشمن برای نظام اسلامی برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت دارد، تصریح کرد: امیدبخشی در جامعه دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد؛ چرا که دشمن با فشار اقتصادی بر مردم قصد خسته کردن آن‌ها را دارد، گفت: دشمن به‌دنبال ورشکستگی اقتصادی کشور و فروپاشی نظام را در بلندمدت پیگیری می‌کند.

نظری با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید با برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی این توطئه شوم دشمن را خنثی کنند، افزود: مردم کشور ما پای کار هستند و با توجه به تمام مشکلاتی که داشته‌اند برای دفاع از نظام اسلامی در تمام صحنه‌ها حاضر بودند. راهبرد و نقشه راه همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تحریف حقایق توسط دشمن که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هست را نباید فراموش کنیم.

جانشین سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه برای تبیین مکتب حاج قاسم برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است، افزود: کرمان زادگاه سردار دل‌ها شهید سلیمانی است و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای تبیین این مکتب الهی پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه زمانی به سالگرد شهادت حاج قاسم نمانده است و باید از الان طرح‌ها را مورد بررسی و وارد فاز عملیاتی کنیم، تصریح کرد: راهیان بهشت مقاومت در کشور راه‌اندازی شده و بلافاصله بعد از اتمام شیوع ویروس کرونا در استان کرمان اجرایی می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا فرصتی به ما داد تا زیرساخت‌های استان کرمان را برای استقبال و پذیرایی از زائران مزار سردار سلیمانی فراهم کنیم، تأکید کرد: شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های در ارتباط با سردار قاسم سلیمانی در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha