تکمیل زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان امسال
کد خبر: 3916315
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
سردار اشتری خبر داد:

تکمیل زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان امسال

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا پایان امسال زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی پلیس به اتمام می‌رسد و نیروهایی همچون پلیس راهور، در اولویت هوشمندسازی قرار دارند.

تکمیل زیرساخت‌های هوشمند سازی پلیس تا پایان امسالبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، امروز ۲۲ مرداد در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: از لحاظ بکارگیری تجهیزات نیز آموزش کارکنان و نیروهایی که از تجهیزات و فناوری روز در این خصوص استفاده می‌کنند در حال انجام است تا بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۰ همه خدماتی را که به مردم ارائه می‌دهیم با استفاده از فناورهای روز انجام دهیم و البته با سرعت و دقت بیشتر که نتیجه آن امنیت و آرامش بیشتر برای مردم است.

وی افزود: امروز پلیس ایران با فناوری و تکنولوژی‌های روز و با استفاده از ظرفیت نخبگان خود هوشمندسازی را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: مردم خراسان جنوبی با وجود فشارهای اقتصادی و خشکسالی همیشه در پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری و حضور در صحنه‌های مختلف پیشتاز هستند.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی با اقداماتی که با همکاری مردم انجام داده قدم‌های موثری را در تامین نظم و امنیت در سطح جامعه برداشته است.

اشتری تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته‌اند و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در تمامی مراسم‌های ملی و مذهبی مردم این استان همواره پشتیبان انقلاب و مقام معظم رهبری بودند.

وی اظهار کرد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور و دارای بیشترین مرز مشترک با کشور افغانستان است، اما با مجاهدت‌هایی که توسط نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و  دستگاه قضایی صورت گرفته این استان جزو امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «می‌بایست اقتدار نیروی انتظامی توام با عدالت، رافت و مهربانی و هوشمندانه باشد».

وی یادآور شد: پلیس خراسان جنوبی در برخورد با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم هستند و به حقوق مردم تعدی می‌کنند با اقتدار برخورد و در کنار مردم توام با رافت و مهربانی رفتار کند.

در این مراسم سرهنگ ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی معرفی و از خدمات سردار مجید شجاع فرمانده قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha