رویکرد هوشمندانه پلیس، افزایش اعتماد مردم را در پی داشته است
کد خبر: 3916317
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
استاندار خراسان‌جنوبی:

رویکرد هوشمندانه پلیس، افزایش اعتماد مردم را در پی داشته است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رویکرد هوشمندانه پلیس باعث اعتماد بیشتر مردم نسبت به این نیرو شده است.

رویکرد هوشمندانه پلیس، افزایش اعتماد مردم را در پی داشته استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۲ مرداد در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: امنیت از ارکان حاکمیتی است که در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی تأثیر به سزایی دارد.

وی افزود: ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای دنیاست که نقش ناجا در تأمین امنیت بی بدیل است.

استاندار خراسان جنوبی به نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در تأمین امنیت از مرزها تا شهرها اشاره کرد و گفت: رویکرد هوشمندانه پلیس باعث اعتماد بیشتر مردم نسبت به این نیرو شده است.

معتمدیان با بیان اینکه خراسان جنوبی، استانی مهم و استراتژیک است که طولانی‌ترین مرز را با کشور افغانستان دارد، بیان کرد: حضور نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح، امنیتی و دستگاه قضا و همکاری مردم، نظم و آرامش را برای این استان به ارمغان آورده است.

وی به کارنامه درخشان نیروی انتظامی خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: تلاش‌های شبانه روزی پلیس باعث شده تا خراسان جنوبی از نظر جرائم خشن، سرقت‌های مسلحانه و گروگانگیری در پایین‌ترین سطح در کشور قرار داشته باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی به نقش پلیس در فعالیت‌های اقتصادی نیز اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای سال صادرات در خراسان جنوبی به سه برابر افزایش یافته که نشان از تلاش نیروهای انتظامی و مرزبانی دارد.

انتهای پیام
captcha