به گزارش ایکنا از خراسانجنوبی، روز گذشته 25 مرداد پیکر مجاهد نستوه؛ آیتالله محمد ابراهیم ربانی مهمویی با حضور استاندار خراسان جنوبی و سایر مسئولان تشییع شد.
آیتالله محمد ابراهیم ربانی مهمویی از علما و مدرسین برجسته حوزه علميه استان بود که صبح دیروز جمعه ۲۴ مرداد ماه در سن ۹۳ سالگی و بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسانجنوبی بر پیکر این مجاهد عالیقدر نماز خواند و روح این انسان وارسته در روستای مهمویی بیرجند آرام گرفت.
آیتالله ربانی؛ اولین امام جمعه بیرجند پس از انقلاب بود و سالها در دیوان عالی کشور و شورای عالی قضایی مسئولیت داشته است.
وی علاوه بر اقامه نماز جماعت، تدریس، قضاوت و سایر فعالیتهای مرتبط فرهنگی در عرصه اقتصادی نیز خدمات شایان توجهی انجام داد.
انتهای پیام