زنگ مهر در ایلام نواخته شد
کد خبر: 3920903
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

زنگ مهر در ایلام نواخته شد

همزمان با سراسر کشور مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در استان ایلام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد.

زنگ مهر در ایلام نواخته شد

به گزارش ایکنا از ایلام، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، صبح امروز، ۱۵ شهریور ماه در شهر ایلام همزمان با سراسر کشور، در دبستان پسرانه دهخدا این شهر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی نواخته شد. این در حالی است که مدارس شهرستان‌های ایوان و دره شهر به دلیل وضعیت قرمز کرونا هفته اول بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تعطیل هستند.

بر اساس شیوه‌نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ آموزش‌ها در مدارس به وضعیت مناطق از نظر شیوع بیماری کرونا ویروس بستگی دارد.

بر این اساس آموزش در مناطق قرمز به صورت غیر حضوری و مجازی، در مناطق هشدار بر اساس شرایط موجود به صورت مجازی و حضوری و در مناطق سفید نیز به صورت حضوری خواهد بود. بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی در استان ایلام ۲ شهرستان ایوان و دره شهر در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان ایلام، آبدانان، دهلران و مهران وضعیت هشدار نارنجی، ۲ شهرستان چرداول و سیروان زرد و ۲ شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت سفید، بیماری کرونا ویروس قرار دارند.

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ نزدیک به ۱۲۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان ایلام  سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

انتهای پیام
captcha