فراموش نکنیم شهدا برای حفظ چه ارزش‌هایی از جان خود گذشتند
کد خبر: 3924348
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

فراموش نکنیم شهدا برای حفظ چه ارزش‌هایی از جان خود گذشتند

فرماندار کرج گفت: تک تک اتفاقاتی که در جنگ تحمیلی افتاد حاوی پیام و درس است و ما باید میراث‌دار ارزش ‌و آرمان خون‌های ریخته شده در طول این هشت سال دفاع مقدس باشیم.

فراموش نکنیم شهدا برای حفظ چه ارزش‌هایی از جان خود گذشتند

به گزارش ایکنا از البرز، غفور قاسمپور، فرماندار کرج روز دوشنبه ۳۱ شهریور در حاشیه مراسم متمرکز تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که در سالن نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم گام کوچکی در راستای قدردانی از کسانی است که برای دفاع از این مرز و بوم در جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند و اجازه ندادند ذره ای از این خاک به تصرف دشمن در بیاید.
وی افزود: امنیت و آرامش فعلی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی کسانی است که بدون چشم‌داشتی برای حفاظت از عزت و شرف این مرز و بوم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و بسیاری از آنها شربت شهادت نوشیدند.
این مسئول بیان کرد: تک تک اتفاقاتی که در جنگ تحمیلی افتاد حاوی پیام و درس است و ما باید میراث‌دار ارزش ‌و آرمان خون‌های ریخته شده در طول این هشت سال دفاع مقدس باشیم.
فرماندار کرج توضیح داد: ما وظیفه داریم ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان که در سال‌های آینده سکاندار کشور خواهند بود منتقل کنیم و ازیاد نبریم که خون شهدا برای چه ریخته شده است، تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت زنده باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.
قاسمپور تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی و اجرای طرح های موثر یاد و خاطره رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی را برای مردم زنده نگه داریم چون این ارزش‌ها هستند که چراغ راه کشور برای حرکت در مسیر درست است.

انتهای پیام
captcha