پیام سردار خرمدل در پی شهادت مرزبان کهگیلویه‌ای
کد خبر: 3925853
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

پیام سردار خرمدل در پی شهادت مرزبان کهگیلویه‌ای

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویر احمد در پیامی شهادت مرزبان کهگیلویه‌ای را تبریک و تسلیت گفت.

پیام سردار خرمدل در پی شهادت مرزبان کهگیلویه‌ای

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در پیامی شهادت مرزبان کهگیلویه‌ای را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

بسم رب شهداء والصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خانواده محترم شهید بویر

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاد و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این بزرگ برخوردار شوند.

اینجانب شهادت مظلومانه فرزند دلاور و شجاع میهن اسلامی؛ سروان مقداد بویر که در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جان خود را تقدیم نمود، را محضر حضرت ولیعصر‌(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) مردم شریف شهرستان کهگیلویه، پرسنل و همرزمان فداکار نیروی انتظامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن شهید سعید و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

یادآور می‌شود، سروان مقداد بویر فرمانده پاسگاه مرزبانی مرزی دشت آزادگان که در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت رسید، اهل روستای الگن از توابع شهر قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد بوده است.

شهید مقداد بویر متأهل و صاحب یک فرزند و فارغ‌التحصیل دانشکده افسری بوده و در چند سال گذشته دارای مسئولیت‌هایی در حوزه مرزبانی بوده است.

انتهای پیام
captcha