ارتقای سلامت 991 مادر تحت پوشش کمیته امداد در همدان
کد خبر: 3925998
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

ارتقای سلامت 991 مادر تحت پوشش کمیته امداد در همدان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: طرح ارتقای سلامت برای 991 مادر باردار و شیرده تحت پوشش کمیته امداد استان همدان اجرا می‌شود.

ارتقاء سلامت 991 مادر تحت پوشش کمیته امداد در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: طرح جدید در خصوص مادران باردار و شیرده با عنوان ارتقای سلامت مادران نیازمند واجد شرایط در همدان اجرا می‌شود.
بحیرایی افزود: این طرح با هدف کمک به بهبود روند افزایش وزن مطلوب، کاهش شیوع سوء تغذیه، ارتقای آگاهی و عملکرد تغذیه‌ای، افزایش دریافت انرژی و مواد مغذی و ایجاد فرهنگ تغذیه سالم در مادران و نیز پیشگیری از اختلال رشد نوزادان و کودکان مادران تحت حمایت پس از تولد انجام می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ادامه داد: در سال جاری این طرح مشمول 991 مادر شده است که در دو دوره (4 ماه) کارت تغذیه آنها شارژ شده است.
وی در پایان عنوان کرد: در این خصوص تفاهم نامه با مراکز بهداشتی و اداره کمیته امداد به منظور بهره‌مندی مناسب و کارآمد مادران، مراقبت بهداشتی و درمانی، آموزش بهداشت و غربالگری نیز منعقد شده است.

انتهای پیام
captcha