پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3932098
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در یزد آغاز شد

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد از آغاز پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در راستای تهیه بسته معیشتی برای نیازمندان از سوی این هیئت خبر داد.

پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در یزد آغاز شدسیدمحمود حسینی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهار کرد: با شیوع کرونا و آسیب دیدن برخی از اقشار جامعه رزمایش کمک مومنانه از سوی این هیئت اجرایی و تاکنون در طی چهار مرحله و با کمک اقشار مختلف و خیران بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده است.

وی از آغاز پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در راستای تهیه بسته معیشتی برای نیازمندان خبر داد و افزود: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) از سوی این هیئت در استان آغاز شده است.

حسینی بیان کرد: خیران و مردم دارالعباده و دارالعلم استان برای مشارکت در این طرح می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۲۷۳ ۸۱۱۰ ۹۳۶۸ ۲۶۹۵ و یا شماره شبا IR090630342804300256704014 به نام هیئت رزمندگان اسلام یزد اقدام کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرج رزاقیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۱
0
0
سلام
والا بنده ۳روز هست کرونا گرفتم و از خانه نمیتونم بیرون بیام حالا یک آب معدنی میخوام نمیدونم به کی باید بگم برام لطف کنه.البته چون دانشجو هستم و تنها زندگی میکنم غذا هم ندارم اما اشتها ندارم و فقط همون آب باشه خوبه.اگر شماره ای دارید لطف کنید
ممنون
captcha