کارگاه آموزش مجازی قرائت و حفظ قرآن در دانشگاه علامه برپا می‌شود
کد خبر: 3936317
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

کارگاه آموزش مجازی قرائت و حفظ قرآن در دانشگاه علامه برپا می‌شود

کارشناس فعالیت‌های دینی و قرآنی دانشگاه علامه طباطبایی از برپایی کارگاه آموزش مجازی روخوانی، قرائت و حفظ در این دانشگاه خبر داد.

برپایی کارگاه آموزش مجازی قرائت و حفظ قرآن در دانشگاه علامهحسین نوروزی، کارشناس فعالیت‌های دینی و قرآنی دانشگاه علامه طباطبایی، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: واحد فعالیت‌های دینی و قرآنی دانشگاه با همکاری کانون قرآن و عترت، کارگاه آموزش مجازی روخوانی، قرائت و حفظ مقدماتی و پیشرفته را برگزار می‌کند.

وی افزود: کارگاه روخوانی و قرائت بانوان با تدریس ندا مرادی، برگزیده مسابقات ملی و سراسری ۳۴ و ۳۵ امین جشنواره قرآن و عترت،  چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۰، کارگاه آموزش مجازی حفظ بانوان نیز با تدریس فاطمه شیرازی، برگزیده حفظ کل در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه و مسابقات سراسری اوقاف پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۰، همچنین کارگاه آموزش مجازی روخوانی و قرائت آقایان با تدریس کامران شیوندی، از اساتید دانشگاه علامه پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برپا خواهد شد.

نوروزی گفت: گواهی پایان دوره بعد از برگزاری آزمون از طرف دانشگاه ارائه می‌شود. هزینه ثبت‌نام این دوره برای دانشجویان علامه ۲۰ هزار تومان و برای دانشجویان خارج از دانشگاه ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه طول دوره 10 جلسه خواهد بود، تصریح کرد: علاقه‌مندان تا ۵ آذرماه فرصت دارند از طریق ارسال مشخصات به شماره ۰۹۳۶۷۲۳۹۰۳۴ اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha