مسابقه طراحی پوستر با موضوع کرونا در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3936406
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
از سوی اداره‌کل ارشاد استان برگزار می‌شود؛

مسابقه طراحی پوستر با موضوع کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری مسابقه «سریع طراحی پوستر برای انتشار در فضای مجازی» با موضوع محدودیت‌های جدید کرونایی در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابراهیم شریفی از  اعلام فراخوان مسابقه سریع طراحی با موضوع محدودیت‌های کرونایی در این استان خبر داد.

شریفی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به محدودیت‌های هوشمند کرونایی که قرار است طی دو هفته آینده در سطح کشور اجرا شود، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ادارات تابعه مسابقه «سریع طراحی با موضوع کرونا» را با هدف تولید محتوا و از بین بردن زنجیره کرونایی برگزار می‌کند و مقرر شده طراحان و گرافیست‌های خلاق، آثار خود را تا پایان روز چهارشنبه 5 آذر به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

شریفی با اشاره به نقش موثر هنر در دوران همه‌گیری شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تأثیر هنر در مدیریت و کنترل همه‌گیری کرونا بر هیچ فردی پوشیده نیست چرا که این ویروس علاوه بر شکل دادن بیماری در بین افراد، باعث ایجاد تنش‌های‌روانی متعددی شده است.

وی با اشاره به این که گاهی اثری هنری، بزرگنماییِ یک فاجعه است تا افراد پی به عمق فاجعه ببرند، افزود: در واقع عمده‌ترین اثر ملموس هنر، نقش مدیریتی آن در دوران قرنطینه است.

یادآور می‌شود، از آثار برگزیده پس از داوری آثار با اهدا لوح تقدیر و جایزه تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha