مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است
کد خبر: 3937352
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان این که مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است، گفت: اجرای طرح «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس با همکاری سپاه پاسداران و شبکه بهداشت استان در هفته بسیج آغاز شده است.

مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج استبه گزارش ایکنا از گلستان، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا گلستان، شامگاه گذشته چهارم آذرماه، در برنامه تلویزیونی «هنوز ادامه دارند» صداوسیمای مرکز گلستان، اظهار کرد: پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هم سالروز قیام تاریخی مردم گرگان در سال 1357 است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان گرگانی ضمن شناخت تاریخ پر افتخار خود، مراقب تحریف این تاریخ از سوی بداندیشان و کج‌اندیشان باشند. دین اسلام، ولایت مطلق، فقیه و مردم سه ضلع این انقلاب الهی هستند و نبود هرکدام از این سه ضلع انقلاب را آسیب‌پذیر می‌کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری حفاظت و حراست از انقلاب را با فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به بسیج سپرد. همواره تفکر بسیج در طول دوران انقلاب گره‌گشا بوده و امروز هم تفکر بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات کشور است.

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد: مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از فرهنگ ناب بسیج است. طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس است که با همکاری سپاه و شبکه بهداشت استان در هفته بسیج آغاز شد.

انتهای پیام
captcha