اجرای چهار مرحله رزمایش مؤمنانه به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کرمان
کد خبر: 3939614
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

اجرای چهار مرحله رزمایش مؤمنانه به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: تاکنون چهار مرحله رزمایش کمک مؤمنانه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کرمان برگزار شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان، امروز دوشنبه 17 آذرماه، در مراسم توزیع 31 هزار بسته سلامت و 39 هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: آغاز توزیع کمک مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از موزه دفاع مقدس در راستای تجدید میثاق با شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز اگر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقداماتی در راستای خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهد به برکت خون شهدا و امام شهدا است، افزود: روزانه دو تا سه میلیون ماسک تولید می‌شود و در این راستا نیاز جامعه تأمین شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان ساخت واکسن کرونا را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی در راستای مقابله با کرونا دانست و بیان کرد: تاکنون چهار مرحله رزمایش کمک مؤمنانه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی در مناطق محروم و امدادرسانی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان از کرونا بخش دیگر از اقدامات این ستاد از ابتدای سال جاری است، افزود: گروه‌های جهادی زیرمجموعه ستاد در توزیع این کمک‌ها با ستاد همکاری دارند که از این افراد جای قدردانی دارد.

روح‌اللهی با بیان اینکه امروز چهارمین رزمایش سلامت و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان آغاز به کار می‌کند، اظهارکرد: در این مرحله 39 هزار بسته معیشتی و 31 هزار بسته سلامت و بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها با هماهنگی ائمه جمعه استان و همکاری گروه‌های جهادی توزیع می‌شود، تأکید کرد: هیئت‌های مذهبی همکاری بسیار خوبی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در توزیع کمک مؤمنانه داشته‌اند و این افراد از وقت و زندگی خود گذاشته و پا‌به‌پای ستاد در کمک به محرومان همکاری کردند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha