حجتالاسلام مهدی رحیمآبادی، مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسانجنوبی در گفتوگو با ایکنا از خراسانجنوبی گفت: نماز جمعه این هفته در هیچ نقطهای از خراسان جنوبی اقامه نخواهد شد.
وی با بیان اینکه همواره نماز جمعه در 26 نقطه استان برگزار میشود، افزود: در این هفته نماز جمعه در هیچیک از شهرهای با وضعیت قرمز، زرد و نارنجی برگزار نخواهد شد.
مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسانجنوبی بیان کرد: این تصمیم به منظور حفظ سلامت مردم گرفته شده و نماز جمعه در هفتههای آتی با هماهنگی نهادها و تصمیم ستاد کرونا برگزار خواهد شد.
رحیمآبادی یادآور شد: از مردم استان درخواست داریم به درب مساجد مراجعه نکرده و برای سلامتی خود و جامعه پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.
انتهای پیام