کد خبر: 3945499
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

ثبت دوازدهمین ایثار ماندگار کهگیلویه‌وبویراحمد در سال ۹۹

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دوازدهمین مورد اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

ثبت دوازدهمین ایثار ماندگار کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۹

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، علیرضا ملک‌پور، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته، 14 دی ماه ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های حسینی، خوارزمی‌نژاد و عباسیان، اظهار کرد: مرحوم سید فرشید حسینی کریک جوانی ۲۵ ساله و اهل روستای کریک بود که بدلیل سانحه رانندگی در تاریخ پنج دی ماه در آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد و با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل رفت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.
همچنین، سیدسینا سعیدی، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تشکر از خانواده های محترم و ایثار گرِ حسینی، خوارزمی نژاد و عباسیان، تصریح کرد: با حضور تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابو علی سینا شیراز و همکاری تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در سحرگاه یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹، برداشت دو کلیه، کبد و پانکراس این مرحوم انجام شد تا در مرکز فوق تخصصی پیوند ابوعلی سینا شیراز به بیمار نیازمند پیوند زده شود و به او جان تازه ای بخشد.

انتهای پیام
captcha