استفاده از ظرفیت مردمی برای تدوین برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3947780
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

استفاده از ظرفیت مردمی برای تدوین برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: باید از ظرفیت نیروهای مردمی برای بازگو کردن حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی برای تدوین برنامه‌های دهه فجربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری، روز گذشته، ۲۴ دی‌ماه، در جلسه کارگروه تدوین برنامه‌های دهه فجر تبلیغات اسلامی استان همدان، با اشاره به فعال کردن نقش مردم در پیشبرد اهداف گفت: گر چه هیئت‌های حسینی، شبکه تبلیغی، مداحان، خانه‌های قرآنی و... ظرفیتی عظیم برای پیشبرد اهداف است، اما باید از ظرفیت مردم استفاده کرد تا به صورت عملی گفتمان انقلاب اسلامی را پیش ببرند.

وی تاکید کرد: دهه فجر امسال با سالیان گذشته متفاوت است، شرایط بسیار حساسی پیش رو داریم، چرا که مردم با توجه به شرایط اقتصادی جامعه با یاس و ناامیدی مواجه هستند، بنابر این از ابزارها و ظرفیت‌های متفاوتی برای حرکت رو به جلوی انقلاب باید بهره بگیریم.

نظیری گفت: برای تبیین دستاوردهای انقلاب در کنار تجلیل از افراد خط مقدم جبهه‌های نبرد و عوامل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی، از مبارزان امروز انقلاب اسلامی که جهاد علمی را پیش می‌برند باید استفاده کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید کرونا مانع از اجرای مناسب برنامه‌های ما شود، افزود: اجرای یک قالب مشخصی از برنامه‌ها که قبلا داشته‌ایم را باید بشکنیم و به نیروهای مردمی توجهی خاص داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: تمام برنامه نباید در قالب فضای مجازی باشند، ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان از آن برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

نظیری در پایان گفت: پاسداشت دهه فجر تکلیفی دینی در راستای پیمانی است که با شهدا و آرمان‌های انقلاب بسته‌ایم.

انتهای پیام
captcha