حمایت معنوی و فکری از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی
کد خبر: 3949969
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
امام جمعه خرم‌آباد تأکید کرد:

حمایت معنوی و فکری از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: راه موفقیت همان راهی است که جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی طی می‌کنند که می‌طلبد مدیران و خیران از این جوانان حمایت معنوی و فکری داشته باشند.

امام جمعه در مراسم بزرگداشت علامه مصباح///به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، هفتم بهمن‌ماه در همایش استانی بزرگداشت منزلت علمی و عملی آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح یزدی که در حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به چهلمین روز درگذشت علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: پیرامون شخصیت علامه بزرگ مصباح یزدی به‌عنوان عالمی فرهیخته و فرزانه صحبت کردن کار دشواری است و نیازمند نشست‌ها، جلسات و همایش‌های متعدد است.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، «اگر در مردم و جوانان ما به‌واسطه خط نفاق از حضور استاد شهید مرتضی مطهری و برخی بزرگان دیگر محروم شدند، اما علامه مصباح یزدی توانستند با تربیت شاگردان و عالمان بزرگ و همچنین با تأسیس مؤسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی(ره) در شهر قم جریانی ایجاد کند که تا نسل آینده ادامه پیدا می‌کند».

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: آنچه که از ارتحال علامه مصباح یزدی و شهادت سردار سلیمانی می‌آموزیم، بصیرت، هوشمندی و عالم به زمان بودن است. سردار سلیمانی توانست به نگرش عمیقی در درک حقایق برسند.

وی بیان کرد: در شهرهای مختلف استان لرستان، مجالس با شکوهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی پس از ارتحال علامه مصباح یزدی برگزار شد. البته آنچه مهم است، اینکه رهنمودهای این عالم بزرگوار را که در سرلوحه آن ولایت‌مداری بود، نقشه راه خود قرار بدهیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: راه موفقیت همان راهی است که جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی طی می‌کنند، در همین راستا همه از جمله مدیران و خیران موظف هستیم از این جوانان حمایت معنوی و فکری کنیم.

انتهای پیام
captcha