تجلیل از مادران ۴ شهید ماکو در سال‌روز وفات حضرت ام‌النبین(س)
کد خبر: 3950381
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹

تجلیل از مادران ۴ شهید ماکو در سال‌روز وفات حضرت ام‌النبین(س)

به مناسبت سال‌روز وفات حضرت ام‌البنین(ع) از مادر چهار شهید ماکو با حضور امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان تجلیل شد.

ارسالی| تجلیل از مادران ۴ شهید ماکو در سال‌روز وفات حضرت ام‌النبین(س)به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ۸ بهمن‌ماه، علی احمدزاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو، به همراه امام جمعه، جانشین سپاه و بخشدار بازرگان به مناسبت سال‌روز وفات حضرت ام‌البنین(س) با مادران شهدای گران‌قدر الیاس‌زاده، همتی، نجف‌زاده و مهدی‌زاده دیدار و از آنها تجلیل کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو در این دیدار با اشاره به اینکه نقش شهدا در پیروزی و حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی بی‌بدیل است، افزود: ایام‌الله دهه فجر زمینه‌ساز آن شد تا به اهمیت و جایگاه شهدا و خانواده آن‌ها بیشتر توجه شود.

علی احمدزاده همچنین با اشاره به اینکه بی‌شک همه ما بر این باوریم که این انقلاب بدون رهنمودهای رهبر فرزانه، روحیه شهادت‌طلبی مردم، مجاهدت و ایثارگری‌های مردم میسر نمی‌شد، ادامه داد: شهدا با درک این واقعیت‌ها اقدام به جهاد در راه خدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهدا از مسائلی است که باید به آن توجه جدی صورت بگیرد، عنوان کرد: در این وصیت‌نامه‌ها مسائل مهم ارزشمندی در ارتباط با مبارزه با نفس، تهذیب و اخلاق و حمایت از ولایت‌فقیه وجود دارد که باید به نسل جوان نیز تشریح و تبیین شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو با اشاره به اینکه موضوع جهاد مسئله مهمی در اسلام است و هرکسی لیاقت انجام این کار را ندارد، گفت: جهاد این‌قدر مهم است که دری از درهای بهشت مخصوص مجاهدین است و در روز قیامت نه‌تنها همه حالات مجسم شده، بلکه ابزارآلات جنگی هم مشخص می‌شود.

انتهای پیام
captcha