توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به همت ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3958317
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به همت ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون ستاد عتبات عالیات از محل کمک‌های مردمی بیش از سه هزار بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، گوشت، چای و سایر اقلام غذایی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

ارسالی| توزیع 3 هزار بسته معیشتی توسط ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربیسیدحسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه این ستاد در سال جاری به همراه سایر دستگاه‌های مربوطه در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت فعالی داشته است، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ستاد عتبات عالیات از محل کمک‌های مردمی بیش از سه هزار بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، گوشت، چای و سایر اقلام غذایی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی افزود: این ستاد سعی کرده است تا با توزیع این بسته‌ها در این شرایط سخت اقتصادی تا حدودی باری از دوش خانواده‌های نیازمند بردارد و در آینده نیز در صورت تامین اعتبار توزیع بسته‌های معیشتی انجام خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی ادامه داد: این ستاد برای کمک به افراد نیازمند مبتلا به کرونا نیز 30 عدد کپسول اکسیژن تهیه کرده و به صورت امانی این کپسول‌ها را در اختیار آنها قرار داده و در صورت بهبودی فرد این کپسول‌ها به بیماری دیگر امانت داده می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع 10 هزار عدد ماسک در بین افراد نیازمند نیز دیگر اقدامات این ستاد برای کمک به مردم در دوران کرونا است، بیان کرد: امسال با توجه به اینکه برگزاری بسیاری از مراسم‌های مذهبی به دلیل اجرای محدودیت‌های کرونایی ممنوع بوده هزینه این مراسم‌ها هم در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

حسینی تصریح کرد: همچنین موکب‌های اربعین نیز امسال در قالب  موکب‌های سلامت به مردم خدمات ارائه کرده و در این موکب‌ها 283 هزار عدد ماسک و 6 هزار عدد مایع ضدعفونی کننده به صورت رایگان در بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام
captcha