اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3958479
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در آذربایجان‌غربی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ۵۰ عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.

ارسالی امروز | زمینه سازی برای ظهور و ترویج فرهنگ مهدویت در گام دوم انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی‌، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز گذشته، ۱۸ اسفندماه در جلسه هماهنگی جشن نیمه شعبان و بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران 50 عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: مسئله منجی عالم بشریت اهمیت ویژه‌ای دارد حتی در آیات و روایات نیز به این جایگاه والا اشاره شده که باید به آن بسیار توجه شود زیرا امام زمان(عج) مایه امیدبخش به مردم است. 

آقایی بیان کرد: طبق فرموده امام صادق(ع)، به برکت وجود منجی خداوند به مخلوقاتش روزی می‌دهد و آسمان استوار مانده و اگر او نباشد زمین متلاشی و ساکنان شرا از بین می‌برد.  

وی ادامه داد: افرادی که خدا را نشناسند به پیامبر و ائمه نیز ایمان نخواهند داشت، اگر کسی امام زمان خود را نشناسد مانند کافر از دنیا می‌رود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هویت و مشروعیت جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و هویت ایشان و محوریت اصلی دنیا و جهان اسلام نیز امام زمان(عج)، است. 

آقایی ادامه داد: انقلاب اسلامی در گام دوم خود باید زمینه ساز ظهور و تشکیل دولت مهدوی باشد، بنابراین باید با تمام توان در مورد ترویج فرهنگ مهدویت و پاسخگویی به شبهات همت و تلاش کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۱۲ فروردین را از ایام الله و از مناسبت‌های مهم انقلاب است و در این روز حاکمیت نظام اسلامی در راستای زمینه سازی ظهور تحقق پیدا خواهد کرد.

وی گفت: شناخت و معرفت به او اصل اساسی جامعه بوده و تقارن ایام نیمه شعبان و ۱۲ فروردین روز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، اتفاق مبارکی است که بیانگر حقانیت و الهی بودن کشور و اهداف بنیانگذار انقلاب بود. 

آقایی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی که ۱۲ فروردین است، تبلیغات محیطی مناسبت‌های مذکور و سال نو، تهیه محتوایی با موضوعات مرتبط، انتشار محتوا در بستر فضای مجازی، خبرگزاری‌ها، برنامه شاد و سایر بسترها، طراحی، چاپ و نصب گسترده بنر با موضوع تلفیقی در سطح شهر، برقراری ایستگاه‌های ماشین نویسی در تقاطع‌های شهر، انجام تزئینات و چراغانی سطح شهر، تهیه و نصب المان‌هایی با عنوان منجی و روز جمهوری اسلامی، نورافشانی، بانگ یا مهدی ادرکنی و لبیک یا مهدی در مساجد، امام زاده‌ها و تلویزیون‌های شهری در نیمه شعبان، جبهه فضای مجازی، پویش اجتماع قلب‌ها با محوریت خانواده، فرد و جامعه در فضای مجازی، انجام گیرد.

انتهای پیام
captcha